čtvrtek 2. ledna 2014

Sherlock

Včera bylo 1. 1. 2014, což pro většinu lidí znamená nový rok. Ale pro mnoho lidí tohle datum znamenalo i něco jiného.
Začala 3. série Sherlocka! Nemohla jsem se dočkat, čekala jsem několik měsíců jako hromada lidí a včera jsem se konečně dočkala!
Původně jsem si myslela, že se na ten nový díl podívám až dnes a počkám si na titulky, ale když jsem narazila na odkaz, kde se to dalo sledovat online premiéru, nemohla jsem odolat. Angličtině jsem moc nerozuměla, mluvili tam hrozně rychle a já zachytila jen několik málo frází, ale i tak si myslím, že na mě to byl dobrý výkon!:D

Už odjakživa jsem milovala detektivky a tudíž jsem již od začátku věděla, že tento seriál je přímo stvořený pro mě. Hodně se mi líbí, že to vlastně není úplně ten klasický Sherlock, kterého známe z knih, příběhy se odehrávají v naší době, ve 21. století a ano, funguje to skvěle.

Vy, co Sherlocka neznáte a chtěli byste se o tomto seriálu dozvědět něco víc, zamiřte sem ->  http://www.csfd.cz/film/281729-sherlock/

2 komentáře:

  1. Jak by dneska někdo mohl neznat Sherlocka!! :D Jinak co jsi říkala na novou sérii? Za mě hodně dobrý, některý scény byly priceless, ale první díl trochu lame případ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se tahle série strašně líbila. Nejvíc mě rozdrtil ten poslední díl a jsem vážně zvědavá na další sérii!:)

      Vymazat