středa 17. prosince 2014

Sledujte mě na wattpad!

Už mě nečeká žádná další písemka a přichází konečně to dlouho očekávané volno.:) Dnešní večer jsem strávila (a ještě strávím... :D) se stránkou wattpad, kde může zveřejňovat svoje příběhy a číst jiné ostatních autorů.

Nejlepší je, že je to celosvětová stránka a najdete tam od každýho něco ve spoustě jazycích. Sice je tam spousta fanfiction, který já teda nemusím, ale už tak mám na seznamu 12 knih/povídek a těším se, až se do nich pustím. Bude to trochu takové odreagování od vší té povinné četby (i když mám teď rozečteného Sněhuláka a je dost dobrej).

Zkoušela jsem už spoustu stránek, kde můžete zveřejňovat svoje povídky, protože pokud mě delší dobu sledujete, tak víte, že píšu. Zkoušela jsem hlavně saspi a ještě samozřejmě i jiné servery, ale nic mi nevyhovovalo. Jsem ráda, že jsem našla wattpad, protože nechci, aby moje povídky zůstaly v "šuplíku". (Nebo dnes už spíš jako ikonka na ploše monitoru?)

Zveřejnila jsem zatím první kapitolu mojí povídky pod názvem "Zimní sídlo", kterou mám rozepsanou už hodně dlouho - avšak první kapitola je už několik měsíců ve svojí "finální podobě". Dokonce jsem i díky tomu doupravila první část druhé kapitoly, kterou zveřejním asi příští týden. Pak budu zveřejňovávat (strašný slovo - asi i nespisovný :D) jak to půjde.:)

Pokud máte náladu a chuť zpříjemnit si večer nějakým čtením, budu moc ráda, když alespoň kouknete na můj profil.:)


Pokud máte i vy účet na tomto serveru, napište mi rozhodně do komentářů! Moc ráda vás "follownu".:) Přeji vám všem krásný večer a snad brzy zase na viděnou! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat