sobota 15. února 2014

Trocha abstrakce

Ahojte!:)
Tento týden byl naprosto příšerný, což se projevilo především na mojí aktivitě tady. Psali jsme hodně písemek, jsem ráda, že to už mám za sebou a teď mě čekají jarní prázdniny, které mám v plánu strávit u knížek, seriálů, filmů a olympiády.:D Hodně času bych taky ráda věnovala pletení.
Včera jsem ve výtvarce dokončila svůj další obrázek, který mi zabral kolem tří hodin, což je na mě fakt rychlost.:D Je pravda, že nebyl nějak složitý, ale vážně si už nepamatuju, kdy jsem naposledy ve výtvarce namalovala obrázek za tak krátkou dobu.
Tentokrát se nejedná o olej, je to abstrakce. Já abstrakci moc nemusím, ale byla to parádní oddechovka vzhledem k tomu, co mě čeká teď. Budu malovat olejem boty a to nebude žádná sranda.:D


Užijte si víkend,
T.


1 komentář:

  1. Někdy je výborné namalovat něco jednoduššího, oddechnout si. :) Na ty boty jsem zvědavá :3 prázdniny si užij, já jsem mám docela až v nedohlednu. :D

    OdpovědětVymazat