neděle 23. února 2014

Zase do školy???

V posledních dnech můj blog spal. A to doslova. Bylo to způsobeno asi tím, že celý tento týden jsem měla jarní prázdniny, které jsem si chtěla užít. A taky že užila. Na blog jsem skoro ani nepomyslela.
V pondělí jsem byla s mamkou a bratrem v Brně. Koupila jsem si tam několik věcí včetně forem na nanuky, které jsem koupila v IKEI. Přes víkend jsem v nich dělala zmrzlinu a ty formy jsou vážně skvělé!
V úterý jsme jeli celá rodina do technického muzea v Brně. Byla jsem tam už několikrát, naposledy ale v sedmé třídě a od toho už uplynula nějaká doba, takže jsem byla ráda, že jsem si tam mohla zajet znova.


Ze čtvrtka na pátek jsme se sešly s holkama a měly jsme filmovou noc. Nonstop ale nejel nikdo z nás.:D Loni jsme měly Harry Potter maratón, kterej většina z nás dala.:) Za prázdniny jsem shlédla opravdu dost filmů, chystám o nich napsat článek.
Taky bych ráda napsala o knížce, kterou jsem právě dočetla. Je to krimi (myslím, že autoři jsou ze Švédska) s názvem Paganniniho smlouva.
Dneska jsem byla pomáhat na karnevalu.
To je asi tak všechno, co bych vám řekla. Pokud vás prázdniny ještě čekají, tak si je pořádně užijte! Mně uběhly jako nic!:) A navíc mě teď čeká další hororovej týden ve škole. -_-

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat