sobota 1. března 2014

Jenom tak!

Je sobota, skoro jedenáct večer, zapnu si kousek mého milovaného Sherlocka a najednou mám náladu napsat něco na blog. O svém životě. O tom, co jsem v posledních dnech zažila!:)
Tento týden byl extrémě náročný!
V pondělí jsem byla hlídat naší učitelce angličtiny dvouletou dceru a zároveň jsem se šla i podívat na hodinu výuky angličtiny pro děti, kde učila právě naše paní učitelka. Tento celý projekt se jmenuje "Hocus a Lotus" a má to formou her děti (3-10 let) naučit základy angličtiny. Viděla jsem z hodiny pár minut a vypadalo to super. Učitelka vůbec nemluví česky, a jak se ukázalo, ty děti češtinu ani nepotřebují. Vše bylo tak jednoduché, že děti pochopily, co mají dělat, i když jim to bylo řečeno anglicky.
Jinak jsem celej týden sledovala tenis v Dubaji, kde nakonec vyhrál Federer nad naším Berdychem. Můj brouček vypadl už v semifinále, kde ho porazil Federer.:(
Ve výtvarce mám momentálně rozpracovaný boty a včera jsem toho stihla vážně hodně. Předkreslila jsem si to a dokonce udělala i pozadí! Taková rychlost je u mě nezvyklá!:D
Dnes jsem strávila většinu dne právě u již zmiňovaného tenisu a filmů a seriálů. Zítra mě taková pohodička už nečeká, protože dopoledne chci věnovat učení. Ale kdoví, jestli se neprobudím až v poledne, že...:D
+ bych ráda napsala slibovaný článek o filmech!
Hrozně mi chybí psaní. Už několik měsíců jsem nenapsala ani čárku, ale nemám moc inspirace. Teda ano, nápad mám, ale chybí mi tam zápletka, prostě nechci, aby ten příběh byl obyčejný, chci, aby byl v něčem výjimečný a jiný než ostatní. Chci toho asi až příliš...:D Možná bych měla začít psát, třeba mě při tom něco napadne, ale uvidíme, jestli se k tomu vůbec dokopu. I tak je pro mě stále vydání knihy jeden z mých největších životních cílů.
Mějte se famfárově!:D
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat