pondělí 3. března 2014

Filmy | Únor 2014

Za únor jsem viděla vážně dost filmů, asi to bylo způsobeno i tím, že byly prázdniny, dneska to tedy vezmu trošku stručněji. Myslím, že profily a obsahy filmů si každý na csfd dokáže najít sám.;)
Tučně jsem vyznačila filmy, které zvlášť doporučuji!:)

Filmy hodnoceny *:
Machři 2 (2013) - hodnocení mluví za vše

Filmy hodnoceny **:
Orphan (Sirotek) (2009) - i přesto, že má film hodnocení okolo 80% mě skoro vůbec nenadchnul
Machři (2010) - klasická americká komedie, nic úžasnýho, sem tam pár dobrých vtípků

Filmy hodnoceny ***:
Oddělen (2011) - mám ráda psychologické filmy, ale tento mě zrovna moc nezaujal, navíc ve filmu byla taková zvláštní atmosféra, což asi bylo záměrné, ale ten film mě prostě ničím neokouzlil
Hele vole, kde mám káru? (2000) - u tohoto filmu jsem se celkem dost pobavila
Je to i můj život (2009) - hodně lidí píše, že u tohoto filmu pláčou, ale ve mně nevyvolal zrovna moc emocí a už vůbec ne slzy. Mnohem víc se mi líbil film Now is good. Čekala jsem od tohoto filmu víc, rakovina je pro mě celkem citlivé téma, protože na tuto nemoc mi zemřela před několika týdny vlastnice. Prostě já nevím, ten film mi přišel celkem "dokreslený" a nějakým situacím jsem v něm vůbec nevěřila.

Filmy hodnocený ****:
Paříží, miluji Tě (2006) - pěkná romantická komedie s mnoha zajímavými příběhy
Hon (2012) - asi můj první dánský film, co jsem viděla a byl vážně zajímavý, pěkné drama, originální děj a zápletka a ten jeho název se k tomu všemu opravdu hodí
Horší než smrt (2007) - pokud máte rádi britské komedie, myslím, že tahle vás nezklame, mě příjemné pobavila

Filmy hodnoceny *****:
Vlk z Wall Street (2013) - já prostě MILUJU Leonarda, je to úžasný herec a jeho filmy mě vždy nadchnou!
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004) - a dostáváme se opět k mému oblíbenému žánru, čímž je romantické drama. Tenhle film byl vážně úžasný a zanechal ve mně mnoho pocitů.
The Words (2012) - další psychologický film, tento byl o psaní, knize, proto mě možná tak zaujal a Bradley Cooper byl vážně skvělý
Zmizení (2013) - hodně silný film vyprávějící o zmizení dvou holčiček. Nevím, jestli jsem ten konec pochopila správně, přišel mi až moc jasný a pořád mám pocit, že je za tím něco víc. Každopádně doporučuji všem milovníku thrillerů.

Myslím, že za tento měsíc jsem viděla hodně dobrých filmů, umím si čím dál lépe vybírat. Budu ráda, když se trochu zapojíte do komentářů, napíšete třeba názor na nějaký z těchto filmů nebo mi doporučíte přímo vy film, který vás dostal v poslední době.
Mějte se krásně a přežijte týden.:)
T.

2 komentáře:

  1. Nevybavuji si, že bych jeden z těchto filmů viděla. V poslední době spíše sleduji seriály, ale z rovna včera jsem si pustila film Krysař Willard, někomu se ten film líbí, někomu ne, mě rozhodně zaujal a myslím, že hlavní postava byla obsazena přímo skvěle ;-)

    OdpovědětVymazat