úterý 8. července 2014

Knihy, které mi přibyly do knihovny | Červen 2014

Za poslední 2 měsíce jsem za knihy utratila vážně hodně a myslím, že během prázdnin mi ani žádné do knihovny nepřibydou, takže mám v plánu potom buď napsat článek nebo natočit video o knihách, co jsem přečetla v létě.



Jako první tu mám knihu od Agathy Christie s názvem Mrtvá v knihovně. Tuto knížku u nás v knihovně nemají. Viděla jsem i film na motivy této knihy, takže se opravdu těším, až si ji přečtu.
A jako druhá je tu poslední kniha ze série Řady nešťastných příhod s názvem Konec. Právě ji čtu a hrozně mě baví. Tuhle knihu jsem sháněla strašně dlouho, a protože jsem už nedoufala, že bych ji mohla sehnat - už se totiž neprodává - tak vím, jak zhruba příběh skončí. Knihu jsem sehnala přes internet v jednom bazaru a je vážně úžasná.:)

Doufám, že si užíváte prázdnin, já strašně, pořád mám co dělat a vůbec nenudím.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat