pátek 10. července 2015

Eat. Minecraft. Chess. Sleep.

Včera měl můj brácha jedenácté narozeniny, přemýšlela jsem, čím bych ho mohla potěšit a co by mu udělalo radost. No, a nakonec jsem přišla na to, že mu nakreslím tričko, což jsem zamýšlela už k Vánocům (poté mě ale napadlo něco mnohem lepšího, co vyšlo). Pokud se jedná o ručně vyráběný dárek, je nejlepší spojit věc, kterou vyrábíte s něčím, co má daný člověk rád, co ho charakterizuje. Nejen, že budete originální, ale ukážete mu i tím, jak moc ho znáte, jak ho máte rádi. Koneckonců dárky většinou nedáváme lidem, které vůbec neznáme, a které nesnášíme. (Pokud k tomu ovšem nejsme nějakým způsobem donuceni.)

Přes léto má můj brácha neskutečně nabitý program (sezení u počítače a mobilu), ale i tak mi včera odpoledne během volání s kamarády obětoval 15 minut a já ho šla v triku na zahradu vyfotit. Asi z padesáti fotek jsou použitelné pouze tři - jak překvapivé, brácha totiž umí skvěle spolupracovat. (y)




Instagram | Wattpad  | YouTube | CSFD | Dotazy | Vinted | terezkavacul@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat