sobota 8. listopadu 2014

Seriály: AHS Freak show S04E05 - "Dandy, Dandy, Dandy!"


článek obsahuje spoilery...

V minulém díle nás opustil Twisty. Musím přiznat, že jsem to pár minut celkem oplakávala, byl totiž mojí oblíbenou postavou z této řady. Jenže pak si nasadil jeho masku Dandy a moje svislé koutky se roztáhly a proměnily v široký úsměv.

Dandy se v žebříčku mých oblíbených vrahů s AHS dere čím dál výše a už se nachází pouze za mým oblíbeným Dr. Oliverem Thredsonem a děsivou sestrou Mary Eunice z Asyla. Stejně tak i tato řada mě díl od dílu čím dál více překvapuje a pokud se v ní nic zásadního nepokazí, mohla by být klidně i na přední příčce.

Tento díl se mi velmi líbil. Edward Mordrake i Twisty nás sice opustili, ale i přesto je tu spousta postav, o kterých toho vlastně moc zatím nevíme. Právě proto mi přišlo fajn, že jsme se dozvěděli něco o Desiree, Dellovi, a tak celkově o jejich vztahu, protože v předchozích dílech bylo jasné, že jim jejich manželství moc neklape. A teď už je jasné, že je to především kvůli Dellově sexuální orientaci.

Zajímalo by mě, jaký osud čeká právě jeho. Nemám tušení, kam jeho příběh povede a jak nakonec skončí.

Zato u jeho syna Jimmyho doufám, že se dá nakonec dohromady s Maggie. Sice je jasné, že ona nechce, ale já věřím, že ledy se prolomí a na konci série se budou vést za ruce. Tímto bych chtěla vlastně i naznačit, že si myslím, že se od Stanleyho po pár epizodách odejde, protože jeho chtíč a touha po získání nějaké zrůdné kuriozity nemá meze. Doufám, že Bett a Dott se nic nestane, čemuž moc nevěřím, vzhledem k závěru tohoto dílu.

Proč Elsa přivezla dvojčata právě k Mottovým? Má s nimi nějaký kontakt? Nebo snad ví, že je Dandy vrah a věří, že je zabije?

Tyto otázky ve mně vyvolaly poslední minuty tohoto dílu. Nemůžu se dočkat až budou, no, doufám, že budou, zodpovězeny.

O Dandym se snad už ani zmiňovat nemusím. Myslím, že toho bylo dost řečeno a ještě i řečeno bude.:D

Žádné komentáře:

Okomentovat